שאלות נפוצות

איך מתקינים את האפליקציה?

סורקים את קוד ה-QR המופיע על קרטון האריזה או במדריך השימוש ומגיעים ישירות להורדה מחנות האפליקציות של הסמארטפון.

זמני אספקת המוצרים הינם עד 7 ימי עסקים.

ניתן לבחור באפשרות התקנה בבית הלקוח. נגיע עד אליכם ונתקין את המצלמה!

המדריך למשתמש נמצא בתוך אריזת המוצר. ניתן גם להוריד אותו אונליין דרך האתר בעמוד המדריכי משתמש.

ראשית יש לוודא כי הרכב במצב דלוק ויש תאורת לד על המצלמה/מסך
במקרה ואין נורה דולקת יש לפנות למשווק מורשה לבדיקת תקינות החיבורים או מסירת המצלמה לבדיקת מעבדה.

ראשית יש לוודא שאין מדבקת מגן על העדשה, במקביל וודא כי השמשה הקדמית והאחורית נקיות משומן, לכלוך ופסולת. את איכות הוידאו המקורית יש לבדוק בצפייה דרך מחשב עם נגן תומך כגון: VLC הערה: במצלמות עם צפיה מרחוק לעיתים בשל רמת קליטה נמוכה איכות הוידאו בצפייה מרחוק תהיה לא איכותית ואף מטושטשת, יש להתחבר למצלמה בתקשורת ישירה Wi-Fi כדי לשלול תקלה במוצר.

זה נורמלי שהמצלמה שלך חמה, הסיבה לכך היא שהווידיאו מתועד במהירות גבוהה (FPS-פריים לדקה) ולכן מצלמת הדרך עשויה להיות חמה במהלך הפעילות, מצלמות הדרך שלנו עומדות בתקן מחמיר של עמידות מפני חום וקור.

ייתכן שהשימוש בנגן לא תומך בקידוד הנכון גורם לכך, במקרה ונתקלת בתופעה כזו יש לשלוח את הקובץ המקורי אלינו בצירוף המספר הסידורי של המוצר למייל [email protected]

קבצי הווידאו ממצלמת הרכב הם בפורמט MP4 וייתכן שהנגן בו נעשה שימוש לא
תואם לפורמט אם לא מותקנת תוכנת הפעלה מתאימה אנו ממליצים על נגן VLC

ראשית וודא כי “הקלטת אודיו” פעילה בהגדרות המכשיר, בנוסף בדגמי מצלמות מסוימים השמע בהקלטה יהיה זמין רק לאחר הורדת הסרטון לנייד או בהאזנה דרך נגן במחשב.

כברירת מחדל מצלמת הדרך תמחק או ליתר דיוק תחליף קבצים ישנים בחדשים כאשר כרטיס הזיכרון מלא.
כדי למחוק קבצי הקלטה באופן ידני קיימות שתי דרכים לעשות זאת:
היכנס לגלריית הקבצים ולחץ על הקובץ המבוקש לאחר מכן לחץ על הסר/מחק/ציור של פח.
היכנס להגדרות המכשיר ולחץ על פירמוט/פורמט כרטיס SD
הערה: קבצים נעולים לא ימחקו באופן אוטומטי ולכן ההמלצה היא לבצע פירמוט או מחיקה שלהם אחת לתקופה כדי לפנות מקום ליותר קבצים בגלריה.

שימוש בכרטיס זיכרון אשר לא תואם את נתוני המצלמה יכול לגרום להודעת “החלף כרטיס זיכרון” ובנוסף הקלטות חלקיות למספר שניות באופן אקראי, יש לוודא שכרטיס הזיכרון עומד במהירות ההקלטה של המצלמה ובכושר הדחיסה של הקבצים.

כדי לקבל מידע אודות הדגם הקיים יש לשלוח צילום של הברקוד שנמצא על המצלמה לווצאפ התמיכה הטכנית, אם ידוע לך מה הדגם ניתן לקבל מידע עבורו ומדריך למשתמש באתר האינטרנט שלנו בכתובת www.samsonix.co.il

דילוג לתוכן